ΑΔΙΣΤΑΚΤΟΙ! Ο ΣΥΡΙΖΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΠΕΙΡΑ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΔΥΣΦΗΜΙΣΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ

  O ΣΥΡΙΖΑ στην προσπάθειά του να πλήξει με κάθε τρόπο την κυβέρνηση χρησιμοποιεί κάθε μέσον. Ακόμη και τη δυσφήμιση της χώρας στο εξωτερικό, αδιαφορώντας αν με αυτό τον τρόπο δεν πλήττει την κυβέρνηση, αλλά ζημιώνει την Ελλάδα. Πρώην μετακλητοί του ΣΥΡΙΖΑ με άρθρα τους, προσπάθησαν να πλήξουν τη θετική εικόνα που έχει διαμορφωθεί για τη χώρα, ενώ την ίδια τακτική ακολουθούν και οι ευρωβουλευτές του. Το τελευταίο διάστημα ευρωβουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ με ερωτήσεις τους στη Ευρωβουλή, διαστρεβλώνουν πραγματικά στοιχεία και αναπαράγουν ψευδείς ειδήσεις -ακόμη και ισχυρισμούς της τουρκικής προπαγάνδας.
 
  Τελευταίο κρούσμα η ερώτηση που κατέθεσε (στις 18 Ιουνίου) ο ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Κ. Αρβανίτης στην Κομισιόν. Αναπαράγει ισχυρισμούς -προϊόν της τουρκικής προπαγάνδας- σε βάρος της Ελλάδας καταγγέλλοντας τη χώρα μας για επαναπροωθήσεις προσφύγων στο Αιγαίο. Και ρωτά την Επιτροπή αν σχεδιάζει «να λάβει συγκεκριμένα μέτρα προκειμένου να επιτηρεί την κατάσταση και να εξασφαλίσει την αποφυγή τέτοιων παραβιάσεων ή αμφισβητήσεων στο μέλλον.;». Στην ουσία δηλαδή καταγγέλλει το Λιμενικό.

  Είχαν προηγηθεί:

  Στις 13 Μαΐου, η ευρωομάδα του ΣΥΡΙΖΑ με ερώτηση στην Επιτροπή προσπαθούσε να δημιουργήσει. την εντύπωση το Υπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου, σχεδίαζε να διαθέσει μυστικά κονδύλια, για «απόρρητες εθνικές ανάγκες» με τρόπο που αντίκειται στο κοινοτικό δίκαιο. Ρωτούσε ανάμεσα στα άλλα: «Με ποιον τρόπο θα εξασφαλίσει η Επιτροπή ότι η χρήση των εν λόγω μυστικών κονδυλίων θα συνάδει με το δίκαιο της Ε.Ε.;». Αλλά και «με ποιον τρόπο θα επηρεαστεί η χρηματοδοτική στήριξη που παρέχει η Ε.Ε. στην Ελλάδα για τη διαχείριση των προσφύγων και των αιτούντων άσυλο από τη στάση της ελληνικής Κυβέρνησης;».
  Στις 7 Ιουνίου, ευρωβουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ με ερώτησή τους στην Κομισιόν επιχειρούσαν να μπλοκάρουν το σχέδιο προβολής του ελληνικού τουρισμού, που αναπτύσσεται κάτω από τις έκτακτες συνθήκες σε συνεργασία με την Marketing Greece. Καλούσαν την Κομισιόν να διασφαλίσει ότι «τα ευρωπαϊκά κονδύλια που προβλέπονται για την υλοποίηση των προγραμμάτων τουριστικής προώθησης και προβολής των ελληνικών αρχών, δεν θα δαπανηθούν κατά παράβαση της ευρωπαϊκής νομοθεσίας». Βασίζονταν στους ψεύτικους ισχυρισμούς ότι η Marketing Greece ανέλαβαν με απευθείας ανάθεση από τον ΕΟΤ, έναντι 32 εκατ. ευρώ, την καμπάνια προώθησης του ελληνικού τουρισμού. Και αυτό παρόλο ότι ήξεραν πως το βίντεο για τη καμπάνια της χώρας στο εξωτερικό δημιουργήθηκε από τη Marketing Greece και τον ΕΟΤ, πληρώθηκε εξ’ ολοκλήρου από την MG και παραδόθηκε δωρεάν στην Κυβέρνηση, ελεύθερο πνευματικών δικαιωμάτων.

  Στις 13 Ιουνίου ο ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Δ. Παπαδημούλης -παρά τη ρητή από 10 Απριλίου διαβεβαίωση του Κυβερνητικού Εκπροσώπου στην Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής ότι θα δοθεί πλήρης εικόνα για τα Μέσα που συμμετείχαν στην καμπάνια για τον κορονοϊό και τα ποσά πήραν- κατέθεσε ερώτηση στην Ευρωβουλή με την οποία ισχυρίζεται τα ακριβώς αντίθετα και ρωτά την Κομισιόν «αν διατίθενται, και αν έχουν αξιοποιηθεί ευρωπαϊκοί πόροι». Και αυτό δείχνει ξεκάθαρα μια προσπάθεια να υπονομεύσει την εκστρατεία ενημέρωσης και να διασύρει τη χώρα. Στις 15 Ιουνίου ο ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Δ. Παπαδημούλης με ερώτησή του προς την Επιτροπή υποστηρίζει ότι υπάρχει αντιστοιχία των εκτιμήσεων της Ελληνικής Κυβέρνησης και της Ε.Ε. για την ανεργία. Αντιπαραβάλει το ποσοστό ανεργίας 14,4% για τον Μάρτιο που ανακοίνωσε η ΕΛΣΤΑΤ με την εκτίμηση της Κομισιόν για 19,9% στο σύνολο του 2020. Διαστρεβλώνει ο ίδιος την πραγματικότητα και ταυτόχρονα κατηγορεί την Κυβέρνηση για δημιουργική λογιστική δυσφημώντας την χώρα στο εξωτερικό.


Τον ΣΥΡΙΖΑ δεν τον ενδιαφέρει το συμφέρον της χώρας.Τον ενδιαφέρει να πλήξει την κυβέρνηση και χρησιμοποιεί κάθε μέσον. Παλαιότερα ήταν οι τραμπουκισμοί στις πλατείες, τώρα είναι η δυσφήμιση.